Stage in Phuket - Reisverslagen van Nathalie Schuijlenburg - WaarBenJij.nu Stage in Phuket - Reisverslagen van Nathalie Schuijlenburg - WaarBenJij.nu

Stage in Phuket

Sah Wah Dee Kha lieve lezers,

Van februari tot augustus 2014 ga ik stage lopen bij het JW Marriott in Phuket, gelegen in het mooie Thailand. Na een aantal verzoeken heb ik besloten dat ik jullie deel ga uit laten maken van mijn avonturen en wel via deze site. Zo nu en dan zal ik berichten en jaloersmakende foto's plaatsen zodat jullie vanuit Nederland allemaal mee kunnen genieten.

Veel leesplezier!

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2014

Het aftellen is begonnen!

24 Mei 2014

Avondklok

24 April 2014

Family in Paradise

28 Maart 2014

Lovely Thailand

02 Maart 2014

Welcome to peaceland!
Nathalie

Actief sinds 14 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4633

Voorgaande reizen:

11 Februari 2014 - 01 Augustus 2014

Stage in Phuket

Landen bezocht: